MELEG ZOKNI >

Panasz

Hiányos terméket vagy más terméket kapott?

Ha a megrendelt terméktől vagy az eladási bizonylaton fel nem sorolt a termékleírás, kérjük, vegye  fel a kapcsolatot panaszkezelési osztályunkkal e-mailben info@benami.cz vagy hívja a 777 766 797-es ügyfélszolgálatot. Ne habozzon kapcsolatba lépni velünk akkor is, ha a termék nem teljes, vagy bármilyen hiba mutatkozik rajta.

Hiányos termék

Kicserélt termék

rendelés vagy számla száma

a rendelés vagy a számla száma

csatoljon egy fényképet a címkéről a gyártási és termékszámmal

csatoljon egy fényképet a címkéről a gyártási és termékszámmal

leírás arról, hogy mi hiányzik.

az Önnek leszállított termék leírása

A panaszkezelési osztály a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot, és tanácsot ad önnek arról, hogyan oldhatja meg a helyzetet a lehető leggyorsabban és szükségtelen többletköltségek nélkül.

A szállítás során jól nézze meg a csomagolást és a termék állapotát. Ha a kézhezvételkor már egyértelmű, hogy a küldemény nincs rendben, ne vegye el a fuvarozótól.

A panaszkezelés  menete.

Csomagolja be a terméket, hogy elkerülje a szállítás közbeni sérüléseket. A gyors azonosítás érdekében javasoljuk, hogy az eladási bizonylat (számla) egy példányát és egy fedőlevelet a termékhez, hogy leírja, milyen hiba történt a cikken.

Másik lehetőség: Elég a terméket úgy lefényképezni, hogy a hiba látható legyen, és küldje el a info@benami.cz e-mail címre.