Panasz
Hiányos terméket vagy más terméket kapott?
Ha a megrendelt terméktől vagy az eladási bizonylaton fel nem sorolt a termékleírás, kérjük, vegye fel a kapcsolatot panaszkezelési osztályunkkal e-mailben info@benami.cz vagy hívja a 777 766 797-es ügyfélszolgálatot. Ne habozzon kapcsolatba lépni velünk akkor is, ha a termék nem teljes, vagy bármilyen hiba mutatkozik rajta.
Hiányos termék |
Kicserélt termék |
rendelés vagy számla száma |
a rendelés vagy a számla száma |
csatoljon egy fényképet a címkéről a gyártási és termékszámmal |
csatoljon egy fényképet a címkéről a gyártási és termékszámmal |
leírás arról, hogy mi hiányzik. |
az Önnek leszállított termék leírása |
A panaszkezelési osztály a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot, és tanácsot ad önnek arról, hogyan oldhatja meg a helyzetet a lehető leggyorsabban és szükségtelen többletköltségek nélkül.
A szállítás során jól nézze meg a csomagolást és a termék állapotát. Ha a kézhezvételkor már egyértelmű, hogy a küldemény nincs rendben, ne vegye el a fuvarozótól.
A panaszkezelés menete.
Csomagolja be a terméket, hogy elkerülje a szállítás közbeni sérüléseket. A gyors azonosítás érdekében javasoljuk, hogy az eladási bizonylat (számla) egy példányát és egy fedőlevelet a termékhez, hogy leírja, milyen hiba történt a cikken.
Másik lehetőség: Elég a terméket úgy lefényképezni, hogy a hiba látható legyen, és küldje el a info@benami.cz e-mail címre.