MELEG ZOKNI >

Hogyan vásároljunk?

Az árucikkek megrendelése a Benami.cz webáruházban nagyon egyszerű. A biztonság kedvéért elkészítettünk egy egyszerű útmutatót a megfelelő és problémamentes vásárláshoz.

Válassza ki az árucikket:

  • Ha már pontosan tudja, hogy mely árucikket szeretné megvásárolni, javasoljuk, hogy használja az oldal tetején található keresést. Csak írja be a termék nevét, és kattintson a KERESÉS gombra. A keresőmező már a termék neve beírásakor azonnal termékeket javasol, amelyek kapcsolatban lehetnek a beírt szöveggel.
  • Ha még nem kiválasztott ki semmilyen terméket, és szeretne valamelyik mellett dönteni, akkor először válassza ki azt a kategóriát, amelyben a termék az oldal tetején található. Ezután válassza ki a kívánt terméket.

Helyezze az árut a kosárba:

  • Ha már kiválasztotta, nyomja meg az adott termékhez tartozó KOSÁRBA TESZ gombot. Az áruk automatikusan bekerülnek a bevásárlókosárba, amelyben megjelenik egy ablak, amely információkat tartalmaz arról, hogy milyen árucikkek és milyen áron állnak készen a vásárlásra. Itt eldöntheti, hogy a kosárba megy és teljesíti a megrendelést, vagy további árut szeretne hozzáadni a kosárhoz.
  • Ha már a bevásárlókosárba szeretne menni, és teljesíteni a rendelést, kattintson a KOSÁR MUTATÁSA gombra.
  • Ha továbbra is folytatni szeretné a vásárlást, kattintson a VISSZA AZ ÁRUHÁZBA gombra, vagy használhatja az információs ablak jobb sarkában található keresztet is. Miután hozzáadta az összes többi dolgot a kosárhoz, kattintson a KOSÁR MUTATÁSA gombra.

A kosár tartalmának módosítása:

Ha még nincs a bevásárlókosárban, és meg szeretné nézni annak tartalmát, és teljesíteni a rendelést, használja a KOSÁR gombot az oldal jobb felső sarkában.

A kosárban látható a megvásárolni kívánt árucikkek jól látható listája, és ebben az ablakban megváltoztathatja a darabszám mennyiségét, vagy a kereszt ikonnal teljesen törölheti a terméket a kosárból.

Ha nincs szüksége semmilyen változtatásra, és folytatni szeretné, kattintson a SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS  FOLYTATÁSA gombra.

Szállítás és fizetés:

Válassza ki az Önnek leginkább megfelelő szállítási módot. Az árut személyesen a postahivatal kézbesítési pontjain vagy az ország különböző pontjain lévő postahivatalokban veheti át. Az árut az egyik szállítócégünk vagy a Cseh Posta is leszállíthatja.

Válassza ki az Önnek leginkább megfelelő fizetési módot. Megrendelését például utánvéttel, átutalással, bankkártyával fizetheti ki , amely lehetővé teszi az interneten keresztül történő fizetést, vagy személyes átvételkor telephelyünkön.

Kézbesítési adatok:

Ebben a lépésben ki kell töltenie a nevét, vezetéknevét, címét, e-mail címét és telefonszámát, ahol tájékoztatjuk Önt a megrendelés állapotáról. A * jelölésű mezők kitöltése kötelező és szükséges a megrendelés teljesítéséhez.

Ha már vásárolt nálunk, jelölje be a „Már Kasa.cz-n vásároltam, és szeretnék bejelentkezni” mezőt. Megjelenik egy bejelentkezési ablak, ahol felhasználónévként és jelszóként adja meg az e-mail címét, majd kattintson a „BEJELENTKEZÉS” gombra. Ha elfelejtette a jelszavát, kérheti, hogy küldjük el az e-mail címére. Kattintson a Jelszó frissítése gombra.  Ezután mindössze annyit kell tennie, hogy megadja az e-mail címét, amit regisztrációkor használt, és kattintson a „JELSZÓ FRISSÍTÉSE” gombra. Új jelszót és útmutatást kap a jelszó használatára vonatkozóan.

Ha az árut a számlázástól eltérő címre szeretné szállítani, jelölje be a „Más címre szeretném szállítani az árut” jelölőnégyzetet, és töltse ki azt a címet, amelyre az árut el szeretné küldeni.

Ha egy cég számára vásárol árut, ellenőrizze a "Cégre vásárlom ezeket az árukat" jelölőnégyzetet, és töltse ki a szükséges cég adatokat, például a cég nevét, cégazonosítót, közösségi adóazonosítót.

Az oldal alján található a „Megjegyzés megrendeléshez” mező, amely további információkra szolgál.

Ha már kitöltött mindent, kattintson a „FOLYTATÁS A RENDELÉS ÖSSZEFOGLALÁSÁHOZ” gombra

Rendelés összefoglalása:

Ennek az oldalnak a célja a megrendelés átfogó vizsgálata. Megtekintheti az összes megrendelni kívánt árut, a kiválasztott szállítást, a számlázási és szállítási címet, valamint az áfával ellátott végső árat.

Ha hibát talált az összefoglalásban, kattintson a „Vissza a szállítási címre” gombra a hiba kijavításához. A javítás után térjen vissza ismét a kosár „RENDELÉS ÖSSZEFOGLALÁS” részébe

Ha minden rendben van, kattintson a „RENDELÉS TELJESÍTÉSE” gombra, a megrendelés elküldésre kerül, és látni fogja, hogy a megrendelés sikeresen el lett küldve.

Megrendelés kézhezvételének a visszaigazolása:

Amint rendszerünk rögzíti a megrendelés kézhezvételét, automatikusan e-mailt küld Önnek, hogy megrendelését rendben megkaptuk a rendszerünkbe. Ha nem kapja meg ezt az értesítést 24 órán belül, kérjük, ellenőrizze a spam mappát először, ha nem találja ott az e-mailt, kérjük, lépjen kapcsolatba az információs vonalunkkal 777766797. Kérdezze meg munkatársainktól, hogy az Ön megrendelése regisztrálva van-e nálunk.

Megrendelés visszaigazolása:

Miután feldolgoztuk a megrendelést kereskedőnktől, küldünk Önnek egy visszaigazoló e-mailt, amely megerősíti a megrendelését, és hogy képesek vagyunk szállítani az árut. Ha bármilyen okból nem lehetséges a megrendelés kézbesítése, haladéktalanul, telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk.

Garanciális megerősítés:

A garanciális dokumentum a garanciális feldolgozáshoz egy készpénzes dokumentum vagy számla, amelyet közvetlenül a telephelyünkön kap a személyes átvétel során, vagy a regisztrációkor megadott e-mail címre kerül elküldésre.